
Strona www | Social Media | Buzz marketing | Video
Cel
Zbudowanie lojalności użytkowników poprzez unikalny kontent
i przyciągniecie ich do salonów sieci SEPHORA.
Metoda
Kreacja serwisu poradnikowego - blogmakijaz.pl - dotyczącego sztuki makijażu w oparciu
o filmy video. Wykorzystywanie kosmetyków kolorowych dostępnych
tylko w sieci salonów SEPHORA.
Wsparcie - Infinity Web Communications
Założenie i prowadzenie profili portalu na facebook’u, youtube.pl, spryciarze.pl, wrzuta.pl.
Prowadzenie blogów na gazeta.pl, onet.pl, interia.pl, wizaz.pl.
Program lojalnościowy
Wasze galerie – konkurs dla użytkowników serwisu. Zarejestrowani użytkownicy przesyłali zdjęcia wykonanych przez siebie makijaży. Oglądający oceniali je. Najlepszy makijaż
w miesiącu zdobywał nagrodę. Efekt - ponad 30 000 zdjęć nadesłanych makijaży!
System punktowy – za aktywności w serwisie użytkownicy otrzymywali punkty – przesłanie zdjęcia makijażu, komentarze, zakładanie wątków na forum. Najaktywniejsi użytkownicy w miesiącu otrzymywali nagrody.
Efekty - 18 miesięcy
Ponad 50 000 unikalnych użytkowników miesięcznie - 98% kobiet, którzy spędzają na stronie średnio 6,5 minuty, generując 300 000 odsłon miesięcznie portalu!
Prawie 2 miliony wyświetleń filmów na YouTube.
Ponad 800 000 wyświetleń filmów na portalach poradnikowych typu spryciarze.pl.
Blogmakijaz.pl na Facebooku dociera do 2,3 mln odbiorców.
Blogmakijaz.pl staje się flagowym projektem marketingowym w sieci SEPHORA!